Van een stoffige uitstraling naar een verfrissend imago.
Toen wij Paul en Machteld van Paul Thijssen Makelaars leerden kennen liepen zij enigszins achter op een aantal zaken. Ze hadden een enorm verouderde Realworks website, deden niets met social media en hun persoonlijkheid was ver te zoeken online. Tijd voor een frisse wind dus.
De persoonlijke klik tussen de klant en de makelaar is de doorslaggevende factor in bijna elke deal. Daarom is het superbelangrijk dat mensen hier al een voorproefje van krijgen voordat zij besluiten om contact met je op te nemen. Om de persoonlijkheid van de klant meer naar voren te brengen hebben wij een hoop gave foto’s en een bedrijfsvideo geschoten. Met deze beelden konden wij perfect het gevoel van het kantoor overbrengen naar de klant op de social media pagina’s (Facebook en Instagram), maar ook zeker op de website.
Na onze inspanningen is de uitstraling van het kantoor volledig getransformeerd. Ze stralen de juiste professionaliteit uit die past bij het bedrijf en trekken hiermee een nieuwe jongere doelgroep aan wat een van hun doelen was. Daarnaast hoeven zij zich maandelijks nergens zorgen om te maken omdat wij alle content creatie en het beheer van de pagina’s op ons nemen. Totale ontzorging met de gewenste resultaten.